Första februari.

Ja då har vi inlett februari. Min månad, det var den månaden jag föddes. Och den månaden inleder jag med att sjukskriva mig. Men jag är inte ensam på jobbet att va sjuk. Så det är tur det inte är högtryck nu. I helgen var vi på mässa i Jönköping och det i sig var en upplevelse. Sen var det stor fest på kvällen med nästan 600 pers. Den festen blev väll inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Men det var roligt så länge det vara och det berodde inte på mig kan jag påpeka. Om man växt upp med mycke människor som är beroende. Så är man rätt trött på människor som har utvecklat ett sätt som beror på alkoholen. Men jag mådde prima dagen efter ha ha ha. Så nu ligger jag och vilar mest hela dagen. Kristopher är i Åre och jobbar. Så jag har det så rätt lugnt och skönt förutom att jag är sjuk. Men jag vet inte om förkylningen eller värken i alla leder som är värst. Det börjar och bli rätt plågsamt så jag får nog gå iväg och få en utredning på eländet snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0