Fint väder

När man tror man kommit upp ur eländeträsket. Så kommer nästa smäll. Min goa fina vitspår som min dotter fick flytta med upp till ekshärad. Han har får artros i knäna och pålagringar så nu är den karriären slut. Hon har fått nån slags medicin och prova om han kan bli smärtfri så skulle han kunna bli sälskapshäst. Men svårt när man väger 800 kg. Själv så har laserbehandlingen funkat bra. Värken i armarna är borta nu. Men ska fortsätta neråt nu. Har ju knä som inte är så alerta jag heller. Har en väldigt seg förkylning som inte vill släppa helt heller. Hostar som jag tror vore sista andetaget. Men idag går jag städat och tvättat några tvättar. En liten tur med pastell har jag gått också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0