Trött trött trött...

Nu är jag slut för idag.
Cyklade till jobbet fram och tillbak.
När jag kom hem så laga jag mat.
Nu har jag däckat i soffan och undrar hur jag ska ta mig upp till sovrummet. 
Igår gjorde jag min plikt och röstade.
Hoppas bara att det inte blir så långdraget som sist bara.
Har fortsatt läsa häst annonser också.
Ha ha ha ja det är väll bra att folk älskar sina djur och tycker dom är värda sin vikt i guld.
Men nu börjar det faan gå till överdrift.
Läste en nu under eftermiddagen som man varken kunde rida på eller köra utan den kunde bara vara till sällskap eller ta föl på som garanterat skulle bli super.
Vad garanterar dä undrar jag.
Det stog ju att den kunde inte bli ensam  också.
Med det menas att den är orolig av sig. 
I mina ögon är det oroväckande faktiskt.
Ska man verkligen avla på en häst som visar osäkerhet och är nervös i ensamhet.
Dom ville ha 15 000 för den också....
Livet går vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0