Sjuk.

Här händer det inte mycket.
Å nu är jag sjuk också som grädden på moset.
Åkte ner till Jönköping på måndag efter jobbet.
Tog in på hotell för att nästa dag gå en liten kurs på färg och penslar.
Fick även träna på bredspackling och spackla skarvar med pappersremsa. 
Det hade jag gjort förut så det var väll inga större problem.
Men lite tipps snappa man väll upp förstås.
Men underlagen så började halsen svi.
Så här ligger jag nu.
Med en hel helg framför mig så känns det rätt frustrerande och inte kunna jobba med det som är mest överhängande ute.
Känns som man kunde kassta in handuken och skita i allt.
 
Insläppet utav hästarna är inte heller helt perfekt.
Dom fattar verkligen inte än att dom fått en varsin box och man ska gå in på kvällen vid en bestämd tid.
Men man får väll ha lite tålamod.
 
Löven börjar täcka gräsmattan nu.
Så krattning står på tapeten också.
 
Har inte betesputsat klar på gärdena än heller.
 
Vad jag hatar att va sjuk!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0