Värken ...

Nu haglar beställningarna in på julgranar.
Finns en hake.
Ingen köper trallvirke nu så läkten mellan brädorna kommer inte loss så jag kan ta dom.
Får nog tänka ut nått till nästa år och lotta ut granar istället.
 
Nån som är nyfiken på resultatet med min inpackade arm.
Jo det kan jag säga att värken är helt borta och jag sov hela natten.
I alla fall till fyra då missan jamade att maten var slut. 
Men jag sa naturligtvis till hemme att jag ska sova klart.
Nu vet jag inte om jag ska smörja in i natt med eller om jag ska chansa.
Jag är självklart om på arbågen när jag klämmer på den.
Men en får va nöjd bara man slipper denna värken.
AVERA är märket på produkten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0