Hur ska jag göra.

Nu har jag framför mig en fri helg och göra vad jag vill på.
Ska jobba först fyra timmar i morgon.
Sen så....
Vad tror ni jag planerar då.
Först tänkte jag och dra bort och ha lite avslappnande roligt.
Nä då sen kom tankarna in på att jag köper med lite trycket o h börjar med en tresittssoffa till mina kommande utemöbler.
Men det hade varit bra att få klart puttsningen på garaget först.
Men jag har ju en dag till veckan ledigt också.
När ska jag bli normal tro.
Men jag lider ju inte av att arbeta som andra gör.
När man blir klar med nått så kommer ju den där sköna känslan andra har när dom sitter och rullar tummarna.
Man måste ju förkunna att bli lite lat en stund...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0