Sanning är obekvämt.

Om man inte vill höra sanningen varför fråga. Träffa en som bor två km från mig när jag var till affären. Som seden bjuder så frågas det hur man mår. -Jo då det är bra. Men så sa hon nått mer åt samma håll. -Jo då det är skit sa jag man det är ok. Då ser man att det inte va dä hon ville höra igentligen. Men fråga för faan inte då!!! Eftersom hon inte fråga mer så tror hon säkert att hon vet vad som var skit. En intressant reflektion. En annan granne till henne som köpte gården för två år sen. Dom ska flytta nu för dom orkar inte med allt. Dom har hästar, renoverar och fick en son. Runt 30 år kanske Dom är. Med my ket bra jobb bägge. Ha ha ha ha dom orkar inte. Men det ska jag göra 💪 Det tar man för givet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0