Nu är det snart färdigt.....

Ja man slutar aldrig och förvånas över märkliga människor. Har en tjej som har två hästar här hos mig. Hon fråga om hon fick städa ut lite i sadelkammaren. Tog för givet att hon ville få lite mer plats. Ja det skulle gå bra. Jo ni! Hon visade mig ikväll hur det blev. Ja alla våra grejer var i princip borta. Hon hade fattas som alla grejer var Linns och hon hade ju inte hämtat det så då trodde hon att det inte behövdes där mer. Nä men jag ska väll inte ha en sadelkammare på två ställen heller. Så hon plockade ut sina kläder ur min garderob och hängde upp dom på hängaren utanför igen. Hon erbjöd sig att plocka in det igen organiserat. Alltså tyckte hon inte om att inte vi hade städat där inte. Herre jävlar vem är det som bestämmer. Tror nu att jag ska säga till henne och rulla ihop plasten från balarna nu när hon tycker att det ska vara städat. Då gäller det väll allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0