Hårt arbetande....

Ja nu har jag skickat in jordbruks stödet. Inte lätt denna gången men jag klickade i och skickade bara. Dessa jäkla formulär på datorerna är ju inte för männinskor. Blir till och ringa dit i morgon och prata lite extra med dom. Så det blir rätt. Stog bla att " har du fyllt i all din jorbruksmark " som en varning. Nä för jag har inte stödrätter till mer så vad faan menar ni. Dom formulerar sig som dom blinda slåss. Denna helgen har jag fått lilla Etna fin på fötterna äntligen. Hon stog som ett ljus medans jag snygga till hovarna. Sen har jag krattat lite mera löv så ett ryck till så är det klart sen. Har även gått runt och skrivit en shopping lista på byggmatrial som jag ska beställa i morgon. I morgon är det måndag igen. Ny vecka och nya möjligheter. Ena chefen är på semester. Så jag får ingen ledig dag denna veckan. Men det passar mig bra för nu ska ombyggnationen bli klar på jobbet har jag planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0