Ensam helg fast ändå inte...

Ja helgen har rullat på, men inte som man trodde från början. Kristopher skulle träffa kompisar på fredagskvällen så jag viste att då skulle det bli ensamt. Men på lördag morgon så skrev han ett meddelande att han hade feber och ont i halsen. Ja det var det dä... På lördag eftermiddag kom Linn. Vi laga mat och skötte djuren. Sen elda vi och laga mat tillsammans som förr. Åt massa gott framför dåliga program på tv:n. Söndag var rätt ensamt. Jag gjorde klart hos djuren och flyttade sista kullen kycklingar över till hönshuset. Tyckte det var dax nu när dom börjat värpa. Så slipper jag springa till det hörnet av trädgården. Sen drog jag till stan och sprang runt lite och jaga pokemons. För att sen åka vidare och hälsa på mor. Hon var lite förkyld fortfarande. Men jag köpte med smörgåstårta och bjöd henne på så nu blir hon frisk snart. Den andra skiten lägger jag locket på. Är trött på och tänka på idioter runt om som bars utnyttjar och tänker på sig. Och allt som man bara lovar och lovar... Nu virkar jag lite innan sängdax...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0