Corona härjar fritt...

Idag slappar jag i soffan. Stickade klart Linns sockor bara. Har målat lite på lagerkontoret på jobbet annars så var det inte mycket att göra där heller. Ska bestämma vilken vit färg jag ska ha på spismuren bara. Sen så ska jag måla den med. Skurade på den lite under helgen, så färgen fastnar. Nu börjar coronan krypa in på väggarna också. Men än så länge har jag klarat mig. Men va gör dä. När en del tagit både en, två och tre sprutor och ändå ligger däckade hemma. Jo man dör inte säger dom. Nä men tanken på att män inte klarar lättare förkylningar ens knappt. Så vill inte jag bli beblandad med dessa. Jag ska kriga imot och överleva dessa baciller med som jag gjort alla andra gånger. Med tanke på all skit man har fått utstå så tar nog inte detta virus kol på mig det heller. Om gud hade velat att jag skulle dö ung så hade han redan lyckats. Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0