Allergisk mot ärtor.

Som sakt en del är födda med mer tankeverksamhet än andra. Å då menar jag inte forskare. Nu förstenas har forskarna kommit fram till att bota exempelvis nötalergi, så ska man tillföra en gnutta i barnmat från början när det visar sig att man är allergisk. Då byggerman upp sitt immunförsvar själv. Då kan jag meddela att min mor räkna ut det redan 1961. På eget bevåg utan och tala om det på mödrahemmet där hon bodde med min bror för att dom ansåg att hon inte var kapabel själv och ta hand om sitt barn i 16 års ålder. Nä men i dag är han inte allergisk varken av ärtor eller nått annat. Hon har inte heller tagit nån corona spruta och hon är 78 år i maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0