Snaran dras åt nu

Ja då låg en till på jobbet.
Nu dras snaran åt.
Men om man ser på min sjukbild statistik mässigt så bör jag klara mig.
Jag har aldrig haft riktig maginfluensa, öron inflammation eller blåskatarr. 
Inte heller nån nämnvärt influensa aktivt, mer än vanligt förkyld. 
Minns en gång när jag fyllde år.
Då var Linn och jag magsjuka.
Min mor hade beställt en stor buddapest tårta till min födelsedag som hon kom med. 
Jo då Linn och jag smällde nästan i oss hela.
Så visst tål man mycke alltid.
Ja den som lever får se  men jag tror helt klart på att medicinska preparat ska man avhålla sig i från så mycket som möjligt för att ha en chans att överleva länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0