Lite less på idioter..

Det kommer upp så mycket konstiga meddelande i telefonen så man blir förbannad ju. -singel i Kalix. - Leweegas. -Lånelöften Och sån skit. Ringde en förra veckan och börjar prata om vad jag har för lån. Då skulle ni höra när jag knäcker sådana satar. Börjar dravla om blankolån. Jag är väll inte idiot!!!! Å dessa karar eller pojkspolingar som skriver till en i bland. I morse hade jag en som ville bli vän med mig på fb för han hade sett min profilbild och gillade mitt leende så enormt mycket så han i princip klara sig inte utan det leendet. För nått år sen skickade en meddelande och undra om han inte kunde få komma till Sverige och bo hos mig och hjälpa till på gården. Igengäld så skulle vi va ett par i myndigheternas ögon så han skulle få uppehålstillstånd. Herre jävlar han var ju lika gammal som min dotter ju. Nä du grabben sånt gillar inte jag svara ja. Då tacka han för att jag var ärlig och tacka för sig. Ja man slutar aldrig och bli förvånad ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0