Gott nytt år!

Nu har tomtarna fått krypa ner i sin kartong igen. Det nya året väntas in. Och bloggen meddelar att den vill jag pekar om min domän. Va faan det nu innebär. Så vi får se om vi hörs här nått mer eller om jag blir borta sen. Allt är så märkligt här i värden. Man tar alltid för givet att man vet allting. Jag vet inte vad en domän är ens. Men åt andra sidan, så visse ingen "på spåret" igår kväll att det heter feja när älgen skrapar hornen mot träd och buskar. Inte heller att det heter kärlknöl, en köttbit i ugnen på svag värme i si så där 12 timmar. Nej vi har helt klar helt olika syn på kunskap. Fick för nån månad sen ett smärre utbrott på jobbet och skälde mer eller mindre ut en yngling. Ibland vill dom få en så dumförklarad bara för man inte vet vad saker och ting är. Sån accepterar jag inte. Vi HR olika kunskaper bara. I detta fallet var det nån slags underliv i konstgjord tsppning som hade nått slags namn. Varför skulle jag veta dä undrar jag!!! Idioter finns det gott om. GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0