Tre dagar ledigt.

Torsdag kväll och i morgon är jag ledig. 
Så frågan är vad jag ska fylla dagen med.
Hade funderingar på att åka hälsa på en kompis.
Men jag har ju så mycket uppdrag här hemma att slutföra.
Inte minst denna logen som är sjukt mycke efter i tid vad jag hade tänkt från början.
Men nu är det massa vatten i alla hål efter regnandet.
Balarna skulle behöva köras hem.
Skroten på kärran skulle köras till återvinningen.
Växthuset skulle behövas byggas klart.
Lite puttsning på garaget kvar.
Hämta hem några kyckling kompisar till min ensama kyckling.
Sen har jag inte träffas barnbarnen sen midsommar. 
Å denna j--a städningen hela tiden.
Plocka av bären på buskarna.
Ja ja dygnet har 24 timmar även för mig och jag får kolla mig själv som dravlar med tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0