Sakta framåt

Ja äntligen var denna helgen över.
Från att kört hem höbalar till och lämnat in ett släp med skrot på återvinningen.
Så hamnade jag på en stege 6 meter upp under taket på logen och försöker montera hanbjälkar som fattas på takstolarna. 
Det har gått i ett denna helgen.
Å nu var det inte jag som var den drivande orsaken riktigt.
Utan min bror.
Han ringde på fredag eftermiddag och var lite vilsen.
Hans ex som han har barna med var på besök för att hälsa på sina döttrar som nu har valt farsin och bo hos.
Hon bor 80 mil upp i landet som tur är.
Då var det bäst och rädda sig och inte åka hem efter jobbveckan och ville komma till sin syster.
Han sa att vi kunde hjälpas åt med logen.
Då var det bäst och passa på.
Det resultera att jobba och lyssna på han alla vakna timmar.
Och laga väldigt stora grytor med mat.
Men nu är jag sliten
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0