Nu är det färdigt...

Nu har jag bestämt mig. Tjejen i stallet får flytta. Nu har jag fått nog. Behöver min energi till annat än reta mig på folk som jag inte behöver ha om kring mig om jag inte vill. Mitt är mitt och det sköter jag hur faan jag vill... Har målat vidare på min zebra tavla i kväll. Förhoppningsvis vågar jag visa den för er snart. Imorgon ska jag ladda batteriet på fyrhjulingen. Så får jag se om det är orsaken till haveriet igår. Tur man har ex att fråga. Sen undrar jag varför all text jag skriver på bloggen inte hamnar som jag skriver. Utan kommer i en enda följd. Så om ni undrat så är det inte jag utan telefonen. För jag tror inte det blir så när jag skriver på datorn och lägger ut. Ska kolla det. Men nu gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0