Maskinskrivning...

Ibland så tänker jag "DOM SKULLE BARA VETA ATT JAG BLOGGAR på jobbet" Nä det är allt bra tur att dom inte vet. En del synpunkter är bra att slippa. Å varför börja jag blogga då!? I första hand var det för att jag äntligen fått dator i hemmet. Och jag har gått handel/kontor på gymnasiet och skulle hemskt gärna ta upp maskinskrivandet igen. Var rätt bra på det faktisk. Mitt problem är dessa jävla bokstäver som ska passa ihop. Men jag var nära och få högsta betyg i maskinskrivning i alla fall. För man behöver inte kunna stava. Man hade ju en text redan, det var bara och följa ju. Ja och i andra hand var ju för att träna stavning. Å bättre har ja ju blivit om man tittar tillbaka när jag börja skriva 2009. Men se hur det blivit. Nu ligger jag i sängen och knappar på telefonen med en tumme bara. Ja ja så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0