Ledig dag

Varit ledig idag. Så idag hände dä.. Jag bokade äntligen tid för service på fyrhjulingen. Å det var väll på tiden eftersom den inte funkar nu. Han var inte glad på mig. Men va faan " ni har ju inga öppettider " sa jag till han. Då sa han inge mer. Jobbat bara tre dagar denna veckan och det är skönt. Har kollat lite med en laser på logen. Å det värkar som min lilla teori stämde. Skilde bara en cm från stallet som inte rört sig till den högsta punkten på loglängan. Där ifrån som jag tänkt räta upp logen. Så det underlättar ju betydligt. Blir nog rätt svårt ändå. Har ingen aning om jag ror detta ihamn. Vet bara att om jag fixar det så känner jag mig rätt säker på att klara allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0