Där fick ja så jag teg..

Jag har ju sökt till farmen tre gånger. Sista gången kom jag till kastingen. Men där var det slut. Nu fick jag frågan på jobbet att spela in en reklamfilm åt dom. Men dom lovade att det inte skulle hamna i media utan det skulle användas i utbildnings syfte inom bolist. Jag ska prata om fasad färg. Jag kan minst om färg på företaget. Men det tyckte dom va en bra idé för ingen vill stå framför en kamera. När jag protestera så skrek en tystlåten kille på jobbet "Du har ju förfaan sökt till farmen" Ja han tyckte väll att om jag vågar va med i tv så kan väll inte en liten inspelning va så farligt. Men det är ju snarare om man gör nått man begriper sig på så är det väll ingen konst. Ja ja det blir nog skoj. Det är ju ändå en erfarenhet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0