Brinn i helvetet kärrigjävel.

Jo jag har fått höra lite då och då att jag har ett gott hjärta. Tycker att det är roligt att kunna hjälpa till om man kan. Även och stötta med det lilla som kanske är mycket för nån annan. Men däremot så kan jag inte känna empati för människor som gjort livet surt för mig i livet. Fick höra att min fars sambo under veckan gick bort i cancer. Min första tanke. "Äntligen fick du ditt straff" En märkligare och elakare människa får man leta efter. Å den dagen klockan var slagen för min far, fick han dö ensam för hon åkte hem och länsade kontot i stället. Även så min mors tyrann i nästan 30 år. För hon våga inte lämna han. Om det varit idag och om jag hade fått veta att han tryckte ner mat i halsen på henne för att han ville att hon skulle äta. Då hade jag anmält gubbjäveln. Jag brukade somna till tankar hur jag skulle kunna puklapå han så mycket som möjligt när jag var i femtonårsålder. Mina kompisar var livrädda för han. Finns sjukt mycket mer. Men jag vill glömma och gå vidare. Behöver energin till min gård. Gonatt i morgon är det fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0