Posetiv

Ja vad finns det och skriva om. Försöker leta efter nått posetivt . Inte lätt när det kantas av elände hela tiden. Men huset värkar och bli målat i alla fall. Ska sätta upp lite snickarglädje på vindskivorna bara för att jag kan. Ska hämta hem min lilla shettis på fredag tror ja. Karantänen på hästen som kom för snart tre veckor sen är till ända till helgen. Ska fira min minsting som blir 25 på söndag. Så då blir det en tur till eksärad. Passade barnbarnen i söndags och dom är bara bäst. Fantastiska personligheter. Den stora killen har stenkoll på att plocka bort alla böcker och leksaker som ser ut som ormar bara för att rädda mig från hjärtstopp. Små kycklingarna fick komma ut till eget boende i det gammla ankhuset. Så nu lever dom loppan och springer runt och flaxar. Får se om det blir 4 hönor och 2 tuppar som jag gissar nu när dom är tre veckor gamla. Till helgen är jag hel ledig. Yes nu var jag väll duktig och inte klaga nått. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0