Nu bara hände dä.

Ja den gamla dängan "plötsligt bara händer dä" Infann sig idag, kan man säga. Kommer hem tänker till lite vad jag ska hitta på. Har väldigt ont i fötterna så det hade varit gött och bara slänga ner sig i soffan och virka lite. Men ser disken. Ja jag diskar upp det lilla som finns först. Tar och skurar ren spisen också. När jag nu har farten uppe så tar jag toan också. Skurar fönstret sen badkar, toan handfatet och spegeln även den i hallen när jag ändå hade fönsterputtsen i näven. Sen rar jag golvet och torkar skåp och vattnar blommorna. Dammsuger kök och vardagsrum och tar och skurar där med så är man klar sen. Tänker att jag går ut till hönsen och kycklingarna på en gång så jag får sitta sen. Just mat också.. jo det fick bli makaroner och korv. Så då fick jag nått och skriva här också ha ha ha Glömde att jag tvätta av bilen lite direkt jag kom hem också. Klockan är bara 19.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0