Målar vidare

Nu är framsidan målad också. Började lite på baksidan men idag strunta jag helt i målningen. Men jag fick mat idag istället. Å så fick jag en pratstund med en barndomsvän. Imorgon är jag ledig så då ska jag hämta barnbarnet Harry. Så han får komma till landet och njuta. Behöver beställa tid för klippning också. Träffade på en arbetskamrat från förra jobbet. Blev så glad så jag skrek rakt ut kändes det som. Han blev väldigt förvånad först sen tror jag han blev lika glad. Det var en otroligt skön avslappnad kille som var dret rolig på ren värmlänska. Ja han tyckte nog att jag var rätt galen och rolig också ha ha. Det mest förargliga är att jag inte minns hans namn. Men han jobba inte kvar så länge hos oss och jag har riktigt taskigt minne kan man lungt säga. Så i morgon är det fredag gott folk så vi får se hur den blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0