Virvlande tankar.

Ja nu har jag börjat på tröjan till min dotters pojkvän. Hur fasen tänkte jag där. Köpt ett garn som är storlek 3 på stickorna och rar rundstickor så jag får med alla maskor runt om på en gång. Närmare bestämt 440 st. Känner redan nu att jag aldrig kommer bli klar. Men jag krigar på som sakt, med både det ena och det andra. Har ingen aning hur allt kommer och sluta. Tröjan är trots allt det enda jag begriper mig på, det tar bara väldigt lång tid. Men det tycks mitt liv också göra, ta lång tid alltså. Imorgon kommer han väll igen som om inget har hänt sen sist. Ja ja det är två arbetsdagar och ta I tu med först. Med en ledig och en sjuk på jobbet så blir det jag kvar i butiken. Man börjar bli härdad med det mesta faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0