Parfym är heligt.

Jo mycket kan man säga.
Men ibland är det bäst att vara tyst.
Om jag skrev ner allt här så skulle det nog ta hus i helvete.
Vet ju inte riktigt vilka som läser.
Men man kan bli rätt imponerad på idioter runt om kring en.
 
Men en sak måste jag nämna lite löst.
Det finns en stjärna runt mig hela dagarna på jobbet.
Hon kännde att hennes parfym luktade en dag när hon gick förbi kontoret.
Då var hon tvungen och nämna det för vederbörande som satt där.
Inget konstigt med tyckte hon utan hon sa att det var en julklapp.
Tyckte hon var konstigt när hon aldrig haft den på förut.
Jag har inte tagit din utan jag har en egen sa hon.
Detta resulterade i att nu vill hon hitta en ny parfym för hon ville inte lukta som henne.
 
Vilka fantastiska människor och jag bara flyter runt på min kant ja.
Herre jöses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0