En dag i ullared.

En helg till då. Men idag så poppa jag till det och drog till ullared för lite shopping. Båda döttrarna följde med. Åtta timmar handla vi. Rätt sjukt faktiskt men nått roligt måste en väll unna sig. Nu fick jag äntligen tag i en stor tomte att kunna ställa utanför huset med en lyckta i handen. Så fick jag klart med julklappar till barnbarnen och även en till kristopher. Rätt mycket nya kläder. Går ju dåligt med löpningen så då får en ju köpa större kläder. Bara och bita i det sura äpplet och acceptera att man börjar bli gammal och fet. Lättast så.
 
Sen väntar jag på när jag får sålt bilen och veterinären varit här. Så blir det nog dax och ta I tur med min fot. Imorgon ska jag fixa vinterdäck och åka in till stan och betala ut min hyndai så jag kan hämta hem den när jag får hjälp med det. Sen väntad fyra dagars jobbvecka innan helgen kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0