Väntar på helg

Snart fredag igen då.
Men jag jobbar även lördag så jag kan inte ropa hej än.
Även stoffe ska jobba extra.
Ett bygge i stan som är försenat som alla andra byggen.
Om ni frågar mig så är karar helt okompitenta till att planera och ha massa bollar i luften samtidigt.
Där är kärringar helt oslagbara.
 
Nu har telefonen tystnat och om bilanonsen.
Ja ja, jag får vänta lite till så får vi se.
 
Har börjat fräscha upp på jobbet med att måla lite väggar och fixa nya färgprover till en vägg som vi har som visning.
Ska nog bygga ett skåp för prov roller också.
Chefen ville ha bort den klumpiga visnings skåpet som står där nu.
Så jag började skissa på det innan jag sluta idag.
Hoppas det blir bra.
Vore så jäkla kul och visa grabbarna "vart skåpet ska stå"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0