Det vankas rakning.

Ja idag då m m. Varorna kom inte förrän 15.40 lite väl sent tycker jag. Tur man jobba till sex. Den nya visnings altanen blev klar igår. Så idag flyttade jag in skottkärror och gräsklippare in dit. Blir lite skyddat mer så. Mitt prov på gjutade handukar värkar inte funka. Provade idag och hälla på mer bruk men det fastnar inte riktigt. Får se hur det blev i morgon. Sen kom jag och tänkte på nått min bror Urban sa en gång i tonåren. "Varför tror alla tjejer att killar gillar permanentat hår" Ja då kontrar jag med. VARFÖR TROR KILLAR ATT VI TJEJER VILL HA NÅN MED STORT SKÄGG I HELA ANSIKTET. Och en sakt till. Varför vill alla ha fullt med tatueringar. Om jag inte hittar nån med vanlig synlig hud så får dä va. Sån ä jag! Å på tal om dä, så måste jag klippa fåren till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0