Mitt kaos fortsätter.

Jo då tillbaka till styrelsemötet dom hade igår.
Hon valde och bara nämna att jag hade fult upp och inte hade tid med möten i bygdegården.
Ha ha ha vilken fegis.
 
Idag blev det klart att Linn ska flytta ned min vitspår upp till eksärad.
Så då har jag bara Birka kvar hemma.
Kanske dags och ta hem lilla Etna nu.
 
Fick meddelande under kvällen att några dansvänner ville vi skulle börja motionsdansa i bygdegården igen.
Vi gjorde ett uppehåll på grund av att coronan ökade ute i landet.
Så nu börjar dom bli otåliga.
Om folk bara kunde stilla sig och lära  sig att dom som startat bestämmer hur och när.
Sitt ner i båten och vänta tills det börjar och ros.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0