Fick nog idag.

Ja då har man skält ut en präst också. Tror jag ska gå ur kyrkan också när jag ändå är på gång. För om gud har skaffat sig en sån idiot till lärjunge så tror jag att det kan kvitta. Men hon bad om ursäkt i alla fall till slut. Men inte förrän jag påpeka att hon hade missat det. Så nu har jag tagit klivet för att säja Nej till allt som känns fel. Ska ägna all min kraft till mig själv nu. Men en sak är positiv i alla fall idag. Jag fick tillbaka min överhandsfräs. Det var nått elektroniskt som gått sönder. Så dom bytte den, så nu ska det fräsas igen. Ikväll behöver jag sova ordentligt så va barmhärtig nu annars lämnar jag in ansökan . Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0