Digitala möten.

Nu ska ni få höra något sjukt.
Jag sitter med i styrelsen här i bygdegården. 
Under ett års tid så har vi ställt in alla evenemang.
Men vi har haft möte som vanligt ett I månaden.
Om vad då tänker ni kanske.
Ja om ingenting för vi har ju inga evenemang.
Sen börja dom ha möte digitalt för några är så rädda för corona.
Dom som propagerar mest för att ha det digitalt är dom som kommer minst på mötena.
Själv så har jag missat ett el två möten sen jag börja för sju år sen.
Jag vill inte va med på några digitala möten så jag har hoppat dom nu sen i november. 
Hade årsmöte digitalt i lördags.
Å nu kom det ett nytt datum för nästa möte som är den 17 mars.
Vad pratar dom om när det inte går att arrangera nått.
Dom kan fortsätta och leka dessa men jag har gjort mitt helt klart nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0