Att man ska behöva ljuga

Har glömt berätta att jag kört igång äggkkäckningsmaskinen. Passa rätt bra att dom kommer på påskafton. Om det kunde lyckas att bli många hönor nu. Men det är väll ingen risk. Jag är ju inte direkt nån som har överflödet med tur direkt. Just nu pågår styrelsemöte över nätet. Ska bli spännande och höra sen från kristopher vad hon hade och säga om vårt tidigare telefonsamtal under veckan. Men nu känns det rätt gött att jag inte behöver sätta min fot i bygdegården igen. Men det kommer säkert bli konflikter på hemma fronten istället. När bygdegården öppnar upp igen och dom håller pub kväll för medlemmarna. Då kommer krille vilja dit och kommer tycka att jag ska med. Lika är det nu till påsk. Då vill Svärmor bjuda på mat. Jag jobbar till 18.00 så hon ska sjuta på maten för att jag ska va med och kan stanna till på väg hem från jobbet. Jag skulle vara hemskt glad om det funnits nån mer på jordklotet som kunde känna av människors vilja mer än jag. Försöker ju glida undan, men ändå ska folk glida efter. Mitt privata liv är så sjukt upp och ner så jag ska helst inte umgås med utomstående. Men människan har inte fattat det fast jag bjöd hit henne förra veckan och berättade mina problem. Jag får väll helt enkelt säga att jag är sjuk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0