Dessa dårar till politiker.

Ja det är mycket ställningstagande nu.
Regeringen har kollapsat helt.
Denna löven har ju tappat greppet helt.
Som om detta skulle va det Sverige behövde just nu.
En kostnad extra, för ett extra val mitt i allt elände som redan är i vårt corona samhälle.
Varför blev hyrorna det största på agendan.
När värden faller sönder.
 
Sen ska jag ta ställning när det är bäst till att köra hö.
Finns säkert de som bara sitter och undrar varför inte jag kör igång nu när det är rätt stadigt väder under veckan.
Men se det skulle ingen göra med mina förutsättningar.
Denna veckan jobbar jag ända fram till lördag kl 13.00.
Inte mycket kvar den veckan inte och köra på.
Så nu får vi se till veckan då är jag ledig tre dagar.
Annars måste jag vänta en och en halv vecka till och så vidare.
Sånt är livet när man inte har nån semester.
 
Kom i diskussion under helgen med den andra hälften.
Vi ska ju som sakt på bröllop.
Så vi satt och prata om detta.
Tyckte det var lite kul att brudgummen tog detta på yttersta alvar och bad den kommande svärfader om hans dotters hand.
Då kläcker han här hemma att han tycker inte man ska gifta sig om man inte är troende.
Då är det inte många som behöver gifta sig nu då.
Så bra!
Tala om att ha ett egoistiskt tänk för att slippa sånt.
Undrar var han ska begravas den dagen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0