Blåsor i händerna.

Kan man tänka sig.
Idag har jag arbetat så flitigt så jag har blåsor i händerna.
Var länge sen sist.
Men det är klart, när man blandar murbruk på arbetstid halva dan.
För att fortsätta när man kommer hem med att slå ner stängsrstolpen som har rört sig efter vintern.
Då orkar inte skinne på händerna nått mer.
 
Imorgon är man ledig och det ska bli så gött.
Har mycke och göra här hemma men det skiter jag I.
Måste få träffa barnbarnen först en stund.
Sen hoppas jag kristopher kommer hit under helgen och hjälper till lite.
 
Vi har slutit fred ha ha ha Nej så illa var det väll inte.
Men vi ska väll försöka hålla oss vuxna och reda ut livet i allmänhet. 
Han har ju i alla fall fyllt 40.
 
Imorgon ska jag äntligen få mitt pysande däck lagat också.
Fixat gjutna sulor till mina stackars fötter under veckan med.
Tyvärr var det väntetid över en månad.
Får se hur det går.
För nu gör det ont på riktigt.
 
Å denna jävla sprutan dom vill man ska ta då.
Tror faktiskt jag avstår.
Vem vet om man inte kan få komplikationer i framtiden med den skiten i kroppen.
Men det är bara mina funderingar.
För jag lider inte av hjärntrötthet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0