Bättre tider tack!!!

Ja nu ni händer det grejer.
För några månader sen klicka jag i min telefon på ett reklam inslag på emojis.
Jag tittade in på sidan för att se om det var nått man kunde hämta hem.
Men det var inte gratis så jag skulle klicka bort det.
Innan jag visste ordet av så stod det att jag var premerant och kosta 50 kr i månaden.
Men jag var tvungen och slutföra för att det skulle va gilltigt.
Man är ju inte allt för korkad så jag skippa hela skiten.
Sen dess har jag fått sms från detta företag som heter funflex elller nått.
Där som skriver att jag har en premeration hos dom.
Står lite meddelande om att jag kan skicka en kod till dom för att avsluta och sånt också.
Men vem skulle våga det.
Kontot är i från libanon för bövelen.
NU har jag fått min teleräkning och den är kryddad med 350 kr som ska gå till nån jävla libanes.
Man blir så jävla iriterad.
Telia kunde inget göra så man skulle vända sig till etniska rådet.
Googla in där nu och dom har naturligtvis tagit semester.
Som jag inte har tillräckligt med problem.
Har blivit bjuden på ett bröllop och ska tränga mig i en klänning är det tänkt.
Har besvär med både knä och fötter så jag har inte sprungit på ett tag.
Nu när jag skulle behöva springa både dag och natt för att hinna gå ner nått gram.
Men traktorn värkar va ok nu i alla fall.
Hämta hem han dan före midsommar.
Bromsarna tar värre än en klipptoman.
Och grädden på moset så blir det tyst och lungt i kväll för telefonen ligger på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0