Snart helg igen

Ja gud va livet rusar i väg. Men i morgon ska jag hämta mina in lägg till skorna. Får hoppas min fot blir bra sen. Så jag slipper till läkaren och få inflammation hämmande. Har sått lite frön idag som blivit bortglömt . Lite dill och sockerärter utanför växthuset. Även dom tre sista tomatplantor fick komma ut i backen. Bättre sent än aldrig. Får nog ge bort lite tomater om alla mina plantor ger skörd. Tror det är en 12 plantor. Gjort rent i hönshuset han jag med också. Även ute sittpinnar i två ute gårdar blev dä. Sen avsluta jag kvällen med att ringa en kompis. Vi har nog inte pratat sen pandemin börja. Och då bor vi ändå inte mer än 3 km ifrån varandra. Ja ja så kan det gå. Man skulle ju hålla distansen. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0