Inget

Ja då var det dax och sova igen då.
Men i kväll är det minsann kallt i sovrummet.
Hoppas man får sova inatt ordentligt.
 
Efter jobbet idag var jag och skulle köpa nya innwrslangar till min cykel. 
Ja det var inte en barnlek visa det säg.
Fast jag var väl förbered med alla siffror på däcket. 
I affären hade dom en skylt på alla däcksorter med beteckningar och tum.
Så tittar man på innerstaden som hängde bredvid.
På dom stog det andra siffror och kombinationer.
Till slut så bestämde jag bara mig för att utesluta alla utom två och då tog jag en av varje så jag skulle få ett däck klart idag åtminstone.
 
Var samma visa när jag kom till motorsågs kedjorna. 
Den är en 12 tum 30 cm lång med spår bredd på 1.3 och 44 taggar. 
Jo till slut hitta jag en som stämde NÄSTAN.
45 taggar , närmare kom jag inte.
Och inte faan vet jag hur noga dä ä.
Så jag väntade lite med den.
 
Har köpt med lite grejer hem från jobbet idag.
Ska göra en egen torkställning till kläderna.
Kommer bildbevis så småningom .
 
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0