En ny vecka...

En ny vecka med nya möjligeheter har just börjat.
Kunderna har nog tagit semester nu för det är rätt lungt.
 
Hade kunnat måla klart friggeboden på jobbet idag men så blev det regn.
Ska regna hela veckan nu så jag får lugna mig med att göra klart.
Man blir rätt rastlös när kunderna uteblir och så är vi fem i butiken.
Två gör ingen ting och så en som sitter på kontoret med sina papper och så jag.
Men det finns lite och fylla på i hyllorna och så sköter jag ju kaffebryggaren så den 
inte sträjkar när dessa vill ha kaffe.
 
Men nu blir det och krypa ner i sängen och va nöjd med att månadens räkningar 
blev avklarade i kväll.
Brukar va lite glömsk med sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0