Det hänger på en bult.

Ja varför skulle livet va lätt.
Skulle slå hö tänkte jag nu när man är långledig.
Hängde på en jävla bult idag.
M12 bult fins och få tag på i affärer som stänger senare än 4:a.
Men nu ska jag ha en M 16 bult och dom affärerna stänger 4.
Så om jag lyckas få en sån i morgon om jag får hjälp till att inhandla en så hänger det på om det som rättades till på slåtteragregatet igår hjälpte så det funkar så kan jag slå i morgon.
Annars är karriären slut som bonde.
Då skiter jag o och kör hö helt enkelt. 
Man får nog till slut när allt jävlas hela tiden.
Han som laga traktorn är på semester .
Lika så brosan och även stefan.
Ja sen var mina livlinor slut.
Är bara en trött grinig kärring som jag kvar och dä räcker tyvärr inte långt.
 
Är rätt trött på alla som kräver nått av mig om det så är bara att jag ska svara i telefonen och höra nån sitta och svamla skit bara.
När ska livet vända och medvinden infinna sig.
 
Är lite skönt och skriva av sig lite frustration här även om ingen är intresserad.
Men åt andra sidan så skriver jag mest elände och ändå tittar ni in och vill se om nått nytt inträffat.
Så kanske finner nån nått intresse i allt som skrivs.
Fortsättning följer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0