Livet är hårt.

Ja vad har jag och komma med nu då undrar ni kanske.
Vanligtvis är jag rätt glad, sprallig och positiv.
Men om man läser mina inlägg är jag rätt deppig.
Vet inte om detta blir så mycket roligare heller.
 
Men en sak kan jag i alla fall berätta att jag köpt en fyrhjuling äntligen.
Å mitt barnbarn utbrister när han får se en bild på den.
Cool
Nu till helgen ska han få åka på den också.
 
Har bestämt mig för att hugga ner skog och investera i att rusta logen nu.
Det får va bra med grubblande.
Om nått ska bli gjort så är det så att jag får ta I tu med det på mitt sätt.
 
Sen ska jag börja avveckla mina djur.
Linn får ta några upp till sig och fåren tar jag bort om ingen vill ta över dom .
 
Jag måste börja tänka på min hälsa.
 
Igår började jag med att tillverka nya skåpluckor till köket.
När första är klar så kommer det bildbevis. 
Tror det blir riktigt bra faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0