Lite motigt nu

Jag behöver verkligen komma på vad jag ska göra resten av livet som återstår.
Allt går fel nu.
Sover gör jag knappt längre, inte ordentligt i alla fall.
Och otroligt tung i huvudet är jag naturligtviss för att jag inte kan sova.
Stöter på svårigheter gör jag mest hela tiden.
Stavade Jörgen med g förra veckan på jobbet.
Blir så trött på min stavning som bara händer.
 
Min mentor säger hela tiden till mig att jag måste lära mig att säga nej.
Tror snarare jag ska bli tystare.
Människor klarar inte av en sån som mig.
Ska sluta med och prata om allt jag vill med livet.
Leva som det ser ut som jag tar dag för dag och va helt opersonlig som alla andra.
 
Jag vill hitta ett jobb som passar min personlighet.
Där jag får va den jag är....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0