En dag i taget

Ja då är ännu en helg till ände.
Den var kort och intensiv.
Sandra hörde av sig på fredag kväll och ville komma en stund på lördagen med barna medans David jobba.
Linn kom också som hon brukar när barna kommer hit.
När det var dax och åka hem på eftermidagen så blev Harry ledsen och ville inte åka.
Klart mormor säger att han får stanna om han vill.
Det ville han så klart.
 
Nästa dag kom dom och hämta han men blev kvar till på eftermidagen.
Då ville han inte åka hem då heller.
Men nu var ju mormor tvungen och jobba så då fick det väll gå till slut.
 
Visst är det kul att barnbarn vill stanna kvar och leka med en gammal tant.
Men man får ju ingen ting gjort förstås.
 
Men jag får väll försöka ta igen det till helgen för då kommer inte Kristopher hit.
Så då måste jag fylla helgen med nått ensam.
Ska försöka göra nått vettigt av helgen.
 
Ja natten till lördagen sov jag rätt bra men i natt var det inte mycket sömn.
Men nu berodde det säker på att jag hade Harry sovandes brevid mig på golvet.
Är ju lite rädd han ska vakna och försöka ta sig ner för trappan självmant.
Den är varken vuxensäker eller barnsäker och ta sig ner där helskinnad om man inte tänker sig för.
 
Lever på hoppet att allt ordnar sig till slut med allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0