Det lackar mot jul

Ja då har jag en arbetsdag kvar till ledighet. Sen är det nästan jul. Men först ska jag iväg till Karlskoga och köpa mig en byggställning på torsdagen. Undrar om det finns nån mer som köper en ställning i julklapp till sig själv ha ha ha. Innan jag for hem idag efter jobbet och lite shopping så for jag till kristopher och fick lite massage på axlarna. För dom mår inte gött nu. Hoppas jag mår bättre i morgon. Åt smörgåstårta på jobbet idag. Fick av en byggare som julpresent. Kom även en kvinna med hemmagjord buddapest tårta också. Som tack för att jag gav bort en trasig golv skiva till henne. Ja vad ska man säga....tack! Det var hemma gott iallafall fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0