Sub forester

Uppdatering är väll på sin plats.
Vad har hänt sen sist.
Betesputsaren kom på i söndags. 
Klart den inte funka fult ut. 
Slirade på ramen så den gick varm.
Men nu är den bytt.
Då kommer det andra dellemat jag har och hitta en bil.
Bestämde att jag skulle åka och provköra subarun som jag var och titta på i måndags.
Mycket märklig försäljare, fråga om vi inte skulle prata inbytelse bil först.
Provkörde och åkte där ifrån sen.
Hade kommit in en subb på firman jag köpt dom två sista bilarna.
Den hade gått 4000 mindre och inget drag och Manuel växellåda.
För nästan 40 tusen mindre.
Ja så nu lutar det åt jag jag får en vit bil ändå.
Ja ja sån är livet, man kan inte få allt.
Ska försöka sälja den gamla bilen själv nu.
Men den måste få en ny ruta och laga airkondichen först.
Å mycket polering förstås.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0