Harry fyra år

Jobbat till ett, sen vidare till barnbarnet som fyller fyra år i morgon. Sen när jag åkte förbi Ikea så var jag in och köpte en kran till handfatet. Var trött på droppet och att vattnet som sprutar åt alla håll när man tvättar händerna. Så nu är frågan hur man byter. Dä får vi se då, hoppas den passar bara nu. Imorgon börjar jag måla kåken. Tänkte i dag men det blåste så kalt när klockan blev så mycket. Jag blir inte riktigt klok på en sak.. Hur kan vuxna människor tycka om och leka rollspel som inte leder till varken motion, kunskap, kreativitet eller nån som hälst lärdom av nått slag. Det är så sjukt osmaklit så jag vet inte hur jag ska förhålla mig till eländet som gubben är på I kväll. Det är bara jag som lyckas hamna så sjukt fel här i livet. Men jag grottar ner mig i jakten på gårdens befinnade så blir jag trött åtminstone och sommnar fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0