Ära vare gud i höjden.

Ja dax att sova. Tre arbetsdagar kvar denna veckan. Målade några timmar när jag kom hem. Så nu är halva framsidan klar den med. Står på stegen nu när det inte är så högt. Men det är rena katastrofen för min ömmade högerfoten. Måste ta mig tid snart för ett besök hos doktorn. Styrelsemöte i bygdegården i morgon. Men som sakt är jag färdigt med det. Om den nya ordförande kunde fatta det med. Hon har försökt och nå mig idag. Antagligen för att tala om att det inte är digitalt längre så nu tycker hon väll att jag kan komma. Men det kan hon glömt efter att hon hånade mig sista gången jag var där. Så är kärringen präst också. Men hon är väll van att gud förlåter alltid. Men det sördu gör inte denna tanten. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0