Vad har livet att erbjuda.

Ja nu sitter jag i soffan och undrar vad jag ska orka med idag. Förstår vad jag bör göra men orken är inte riktigt där. Fick medelande tidigt i morse från en vän. Vad han skulle göra idag och så visa han massa valpar där han hade tingat en. Gör mig lite förvirrad dock varför han håller kontakten så med mig. Ser ju att han har ett förhållande nu men han har inte sakt nått om henne alls. Men mig ska kar han till bilder hela tiden med olika förehavanden hemma på gården. Tycker det är väldigt synd att inte jag nån gång kan fastna för en sån kille. Utan tar de som är mest komplicerade. Har en i Degerfors som skickar till mig med jämna mellanrum särskilt till storhelger. En hälsning att han tänker på mig. Vi är nog uppe i 60-70 meddelanden utan att jag svarat en enda gång. Tala på olyckligt kär ha ha ha. Min första pojkvän för 32 år sen hör av sig och kollar läget si så där en gång i kvartalet. Jo då det är väll smickrande men va faan. Om han hade varit vuxen då jag lämna han vid 29 års ålder så hade jag inte behövt leta vidare. Då kanske jag hade sluppit mycke elände. Jag väljer att se framåt i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0