Söndagen den 18 april

Idag börja jag att springa igen.
Hittade en app på telefonen så nu kan jag se hur långt jag springer varje gång.
Kan va bra och hålla lite koll.
 
Sen har jag grejat med mina skåpluckor som ni ser på bilden.
Vill väldigt gärna att det ska bli klart nu så det är bara och ligga i.
Köpte med fler lister och fräsa under helgen och det visa sig att jag tog fel.
Så jag får köpa med hem i morgon.
Kristopher kom med min nyckel idag.
Hade tänkt passa på och fräsa listerna medans han var här.
Men han lova komma tillbaka på tisdag och hjälpa till.
 
Fick medelande från linn att vitspår är kolugn där uppe.
Han värka rätt nöjd att han har sluppit dessa grinkärringar här hemma i hagen.
Men nu har han fått en efter hängsen vallak på släptåg i stället.
Det har varit några kompisar på besök.
En var väldigt hästrädd. 
Men när han såg vitspår skratta han och sa att den där värkar ju rätt snäll.
Ha Ha Ha klart han är snäll.
Den hästen hettsar inte upp sig i onödan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0